Vidriga och äckliga......

Har en gång i tiden sagt att jag aldrig ska blogga under arbetstid.
Men det har jag inte hållt....har bloggat någon enstaka gång förut...och så även idag.
Och jag kommer säkert att blogga flera gånger.....härifrån jobbet....om tid och
möjlighet ges......

Varför bloggar jag nu då???

Jaaa-a....för att ett program jag jobbar med krånglar....och just nu kan jag inte göra
så mycket med den.....tyvärr.

Och sen för att berätta att vi har haft påhälsning av råttor!!!!
Yääääk, vad äckligt!!!!

Min kompanjon berättade för mig att det fanns råttskit på golvet här inne på kontoret,
och det var även råttskit på hans och mitt skrivbord!!!!
Fyyyy faaaaa-an vad vidrigt och äckligt!!!!

Jag HATAR råttor!!!!!

Att dom inte kan hålla sig ute!!!!! Där dom hör hemma!!!!!

Nu är min rått-fobi "på topp" igen och jag är "livrädd" att det ska springa en
råtta över golvet här inne på kontoret....eller någon annanstans här inne på jobbet.
Jag blir lite nojjig och kollar extra mycket efter golvet....under skåp och bord....osv.

Jag HATAR verkligen alla dessa rått- och musdjur och jag tycker dom är
vidriga, snuskiga, smutsiga och äckliga....yäääk!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0