Beröm av tandläkaren........

Jag har varit och jobbat mina timmar.
Hasse är iväg och jobbar sina timmar nu....13.00-21.00.

Klockan 14.05 var jag till tandläkaren på kontroll.
Jag fick så mycket beröm av den manliga tandläkaren, flera gånger.
Han tyckte att jag gjorde ett bra jobb med mina tänder.....för dom hittade
inga fel på röntgenbilderna.....jag hade inga hål.....jag hade ingen tandsten....
jag hade inga tandfickor. Allt var bra!

Tandläkaren sa även att det inte är vanligt att någon i min ålder har alla
sina 32 st tänder kvar i munnen, och då ingår de fyra visdomständerna där.
Han sa att det är svårt att hålla visdomständerna ifrån hål, men att jag har
lyckats bra med det.

Gissa om det var skönt att få höra så mycket beröm?....och gissa om det är
skönt att dom inte hittade något "fel"?......att jag kan få vara/och är "frisk" och
skadefri någonstans på kroppen......hahhahaaaaa.




Kommentarer
Postat av: mia

Men vad du är duktig ;)!!! Jag går till det där stället med jämna mellanrum, trots min fobi, och lyckas också ganska bra... Men det kostar :/!!! Eller hur?

2012-01-25 @ 18:48:35
Postat av: Jaana

Mia: Då är ju du också duktig! =)



Ja, dom kan ta betalt hos tandläkaren!!! Tyvärr!!!

Men, men...så länge man har "råd" så är det ju bra att besöka dom.....



Kram!

2012-01-25 @ 21:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0