Dessa skulle jag vilja se i "Doobidoo".......



Ikväll, klockan 20.00, är det säsongspremiär på "Doobidoo".
Då ska jag sitta framför tv:n!
Jag gillar det programmet!

Det finns ju MASSOR av kändisar som man skulle vilja se i "Doobidoo".
Men som man säkert aldrig kommer att få se.......

Jag har valt ut några av alla kändisar som jag skulle kunna tänka mig
som tävlande i "Doobidoo".

Vad sägs om dessa????




Stefan och Krister möter Fredrik och Kristian....




Kungen och drottningen möter Victoria och Daniel......




Ingvar och Björn möter Leif GW och Hasse.......




Reinfeldt och Juholt möter "Gurkan" och Victoria S.......




Skifs och Moreus möter kockarna Per och Tina.....




Kristina Lugn och Sverker möter Linda och Bert......




Holm och Kluft möter Hellner och Kalla......




Jonas och Mark möter Frida och Agnetha.......



Ja, det var som sagt bara några av alla dessa kändisar jag skulle vilja se i ett lekprogram
som "Doobidoo".

Vilka skulle ni vilja se?????



Trackback
RSS 2.0