Halt och moddigt......

Vid 18-tiden åkte Martin till sin pappa i Ludvika.
Imorgon skulle han fortsätta hem till Rättvik.
Martin fick skjuts till Ludvika av Hasse, som skulle till stan och handla.

Tidigare ikväll tittade jag, Hasse och Johanna på en dokumentär
från Alaska. Den var faktiskt bra och intressant.

Nyss åkte sandbilen förbi här.
Så nu är det väl snorhalt överallt....för det  har ju frysit på.
Hoppas vägen till jobbet imorgon bitti är saltad.

Idag när jag åkte till jobbet var vägen lite väl moddig, på sina ställen.
Det var lite otäckt att köra.....för sikten var inte den bästa.....det snöade
blötsnö och sen fick man nästan hela tiden möte....så man blev lite bländad.

Skönt att det är sista arbetsdagen imorgon, för den här veckan.
Jag är så trött och slut att jag orkar inte göra något annat än åka och jobba
mina fyra timmar...ja, knappt det heller.
Sen när jag kommer hem är det bara vila som gäller.....är så trött....så det
känns som om jag skulle kunna sova dygnet runt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0