Lång väntetid.......

Usch, det är halt och blött ute.....och det ser så ruggigt ut...brrrr.
Så det får bli en hemma-dag idag med.... ja, inte mig emot.
Jag vill ju ha det lugnt och skönt....

Tidigare på eftermiddagen spelade jag och kidsen lite kort.
Det blev någon vända med "Finns i sjön" och "Grisen".
Det är roligt med kortspel!

Idag ringde jag till vårdcentralen och ville ha en läkartid.... för att
förlänga min sjukskrivning.
Sköterskan sa att det var väldigt, väldigt ont om tider, men att hon kunde kolla
på en telefontid med läkaren. Den första lediga tiden var den 24/1!!!
Undra hur länge man får vänta på en tid till själva läkaren????

Antingen är det jätte, jättemånga som är sjuka nu....eller så
har dom alldeles för få läkare på våran vårdcentral????

Sköterskan skulle höra med läkaren hur dom skulle göra....om jag
skulle få vänta till den 24:de eller om det ordnade sig ändå?
Hon skulle höra av sig till mig när hon visste hur det skulle bli.

Det är inte lätt att vara sjuk, klen och/eller dålig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0