Lördag.....

Så var det lördagkväll.....

Förmiddagen var lugn här hemma, som så oftast.

Strax före klockan 13.00 åkte Hasse och jobbade.
Jag satte mig i soffan och kollade på tv:n.

Precis när jag skulle somna in så där gott, så ringde det på dörren och in
klev Teresa.
Hon var här i några timmar, så vi hann med fika, prata om vardagliga saker
och "skvallra" en del.
Det var trevligt!

Strax efter det att Teresa åkte hem, tog jag bilen och hämtade Johanna
från mormor och morfar och tog med henne till Lyviksberget.
Vi var in på Coop och storhandlade.
Det var lite folk där idag....skönt.

Kvällen har jag tänkt avsluta med att kolla på en film....om det nu
går någon bra film på tv:n?
Det visar sig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0