Presenter, tavlor och blommor.......

På eftermiddagen var jag och Johanna till Nisses.
Jag skulle dit och handla födelsedagspresenter åt Alicia och Melvin.

Men självklart gick vi runt, nästan hela affären, och kollade in alla dessa saker.
Mycket fint såg jag, men dom fick stanna kvar på hyllorna .... för den här gången.

Däremot köpte jag en tavla i 3-pack, lite större modell.
Få se hur den blir att se ut på väggen???
Jag har tänkt att jag ska ha den ovanför soffan i vardagsrummet.
(Bild på tavlan kommer sen när den är uppsatt på väggen).

Johanna hittade lite diverse prylar som hon inte kunde motstå
och var "tvungen" att köpa dom......

Efter Nisses var vi in på Fridhems blommor.
Jag skulle dit och köpa mig några nya blommor.
Jag måste byta ut några blommor här hemma.....dom som är så gott som döda.
Flest döda eller vissna blommor har vi uppe på.
Dom glömmer vi oftast att vattna....tyvärr.

Nu köpte jag mig lite mer tåliga blommor, så få se om dom överlever bättre?
Och självklart måste vi bli bättre på att komma ihåg och vattna blommorna uppe på.
(Bilder på mina nya blommor kommer sen senare....).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0