Söndag......

Alla i familjen har bara varit hemma och softat....

Idag till lunch gjorde något som jag inte har gjort på länge.
Kokt potatis, kokt korv och senapssås.
För att skona magen blev det kokt korv, och det var gott det med.

Ett tag var jag sugen på att gå ut i solskenet och ta lite vintriga bilder.
Men efter maten blev jag så trött, så jag satt mig och läste
Aftonbladet istället.... den från igår....som jag glömde av att läsa igår.

Jag blev inte precis piggare av det....nä, tvärtom.
Efter att jag läst färdigt tidningen tänkte jag göra Hasse sällskap i soffan, men
jag ändrade mig....för då har jag nog bara somnat.
Så istället gick jag upp hit till datorn och hoppas på att jag ska piggna till lite....och
få tillbaka lite energi.......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0