The Town.......



Jag och Johanna har nyss kollat på filmen "The Town" med bla Ben Affleck.
Den var jättebra och spännande!
Jag kan verkligen rekommendera den filmen.

Tidigare ikväll, när jag och Hasse skulle ner på Konsum och handla, passade
vi på att slinka förbi hemma hos brorsan och dom och hälsa på en snabb vända.
Där skulle dom bla ha lördagsmys med film och chips.

Det var lite väl kyligt ute....brrr.
Men vi är inte vana....vi har ju haft en sån mild vinter, så när det blir mer än
-3 grader tycker man det är jättekallt.... typ.




Kommentarer
Postat av: mia

Visst är Ben Affleck riktigt snyygg!!??

2012-01-08 @ 14:24:01
Postat av: Jaana

Mia: Jag håller med dig! Han är en riktig snygging :)



Kram!

2012-01-08 @ 15:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0