Paketinslagning.......

Dagen började med ett skift på kontoret.
Jag hade fullt upp och idag var det även en arbetsplatsträff (möte)
som jag var på. Och svisch...så var arbetsdagen slut.

Ibland går arbetsdagen alldeles för fort.....ja, i alla falll nu när jag jobbar halvtid...
jag har fullt upp och hinner inte riktigt med allt.... fast det är väl inte heller
meningen att jag ska hinna med med samma arbetsuppgifter på halvtid som på heltid....




På eftermiddagen slog jag in paket. Ett till Melvin och ett till Alicia.
Vem som ska få vad kanske ni kan gissa ut själva?.....
(så typiska tjej- och killpresenter....).





Ta-daaaa!!!.....så här blev paketen att se ut.

Jag tycker det är roligt att slå in paket.....det har jag alltid tyckt om.
När jag jobbade på Domus så var det bästa jag visste att få jobba på golvet.... antingen
vid husgeråd eller vid textil avdelningen vid juletid.....för då fick man slå in mycket julklappar.
De flesta julklapparna var roliga att slå in, men inte en spark som jag fick
"äran" att slå in som en julklapp.....puuuuh!

Ja, för att återgå till idag då.....

Senare på eftermiddagen var jag och Anette hem till familjen med de två
födelsedagsbarnen och grattade dom.....och fikade.
Det var trevligt!

Nu väntar jag bara på att "Antikrundan" ska börja på tv:n, klockan 20.00.
Jag hoppas man få se mycket fint och roligt.....och värdefulla saker.



Trackback
RSS 2.0