Mycket tv-tittande idag.......




Nu ikväll har jag tittat på Fredriksdalsteatern, "Viva la Greta".
Men den var inte så rolig som jag trodde den skulle vara (av att ha
sett reklamen på den).
Visst, det fanns roliga stunder, men dom var för få.....
Nä, då var förra årets revy mycket bättre och roligare.

Sen har jag sett på skidåkningen, tidigare idag, på tv:n..... herrarnas
fristil 35 km.... och damernas fristil 15 km.
Men trötter som man jämt är, så slumrade jag till strax före själva "finale".
Jag såg aldrig de sista kilometrarna på tävlinlgen eller målgången.
Men jag lyckades hålla mig vaken på damernas skidtävling och såg hela den.

Mot kvällningen var jag och Hasse förbi hemma hos Anette och Henke.
Där blev det kaffe, prat och skratt.




Kommentarer
Postat av: Karina

Jag tycker inte heller att den var så rolig. Bäst var Ola Forssmed, hur kan man vara så rackarns VIG???

2012-01-06 @ 20:45:31
URL: http://vovvarochvavar.bloggplatsen.se
Postat av: Jaana

Karina: Ja, Ola är verkligen VIG!!!

Han kanske är gjord av gummi? Hahahhaha..... ;)



Kram!

2012-01-06 @ 23:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0