"Virus i bataljonen"..........

Idag till kvällsmat exprimenterade jag lite.....med smaker.
Jag stekte på strimlad fläskkött och kryddade den....sen hällde jag på grädde...
och sen i såsen hällde jag i lite sweet chili sås (lite för att det tog slut).....jag hade
även i philadelfiaost paprika/vitlök och till sist hade jag i en skväll Teriyaki sås.
Och till det gjorde jag bandspagetti.
Det blev faktiskt gott och en ny smakupplevelse. Och alla i familjen tyckte om det.

Efter maten har jag suttit här vi datorn och gjort lite allt möjligt.... och bara tagit
det lugnt och låtit maten smälta.





Klockan 20.00 ska jag bänka mig framför tv:n och kolla på farsen "Virus i bataljonen".
Den har jag inte sett sen förut, så det ska bli roligt att se den.

Med andra ord så blir det en lugn och rolig avslut på denna dagen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0