Fotvård och film........

Igår kväll var jag och hälsade på Marjo, hemma hos hennes föräldrar.
Det var trevligt!
 
När jag kom dit höll Marjo på med fotvård på hennes syrras fötter.
Marjo frågade om jag också ville ha en behandling, och det tackar man ju inte nej till.
Vilket lyx och skönt var det också!
 
Ja, jag tycker om när man pillar, klämmer och håller på med mina fötter....det
är så skönt och avslappnande.
 
När jag kom hem igen frågade jag familjen om vi skulle hyra någon film?
Och Johanna nappade på det på en gång.
 
Vi var iväg och hyrde två filmer.....och köpte en del "filmsnacks".
Vi tittade bara på den ena filmen igår kväll.
 
 
 
 
Det blev den här filmen vi tittade på.
Johanna valde filmen för hon tycker den är så rolig....hon har tydligen sett den sen förut.
Själv tyckte jag att den var så där.....roligare filmer har jag sett.....men visst, den
gick att titta på.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0