Lite vilsen på våran fotosafari.........

Puuh...idag är det varmt och kvavt....luften står stilla och känns
syrefattig emellanåt.
 
På eftermiddagen blev Johanna sugen på att åka ut på en fotosafari.
Så då åkte hon och jag iväg.
Men det blev inte så mycket fotat....för jag lyckades väl åka in på en grusväg
som var huuuur lång som helst....och som vi inte visste vart den ledde.
Och mitt i skogen....ja, för det var mest bara skog efter grusvägen.....så kom det
en T-korsning utan skyltar.
Så jag valde den vägen som kändes mest rätt....och som jag trodde var åt samma
håll som vi kom ifrån....och att vi skulle hamna på samma stora väg som vi åkte av....men
på ett annat ställe....längre fram på vägen.
 
Då när jag åkte in på grusvägen så var vi strax utanför Tovlsbo och mot
Malingsbo hållet.
När vi till sist kom fram till en större, asfalterad väg, så var vi i Björsjö.
Så vi åkte ju helt galet där i T-korsningen.
 
Så istället för Malingsbo trakter blev det att vi åkte till Skräddartorpet
och fotograferade forsen där......och sen åkte vi hem.
Det var så varmt och kvavt.....så det var ingen behagligt eller skönt att ströva
omkring i naturen med kameran.....tyckte både jag och Johanna.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mia

Vilka vackra naturbilder ;)

Svar: Tack Mia! =)
jagjaana.blogg.se

2012-07-06 @ 22:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0