Jag vill bada.......

Det regnar ute och himlen börjar mulna på......suck.
 
Första semesterveckan har gått och vi har inte gjort ett skit!
Ja, vi har inte ens slappat och njutit av semester......utan det har mest
blivit att man har varit irriterad, trött och uttråkad pga vädret.
 
Det är den 16:de juli och jag har inte BADAT i sjön än!!!!!!
Det är ju förfärligt!!!!
Undra när mitt premiärdopp för den här sommaren blir????
Det har aldrig hänt....vad jag minns....att jag har fått vänta så här länge på
att få bada i sjön.
 
Visst, det är väl bara gå ner till sjön och bada....men när vädret inte är
"badvänligt" så blir det ju iinte att man badar.
Nä, varmt och sol ska det vara för att man ska tycka det är skönt att bada i sjön.
Ja, sen behöver det ju inte vara överdrivet varmt och soligt.....det räckar med
så där lagomt....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0