Skönt med blåst.......

Idag kom jag iväg till jobbet och det gick bra.
Kanske för att min rumskompis och kollega, Rolf, var tillbaka igen efter en
längre tids sjukskrivning.
Det har varit så tomt utan honom.
 
Så här vid månadsskifte har man fullt upp på jobbet och tiden gick fort.
 
På eftermiddagen har jag, Hasse och Johanna varit hos brorsan med familj.
Vi satt ute i trädgården och fikade....i solskenet och blåsten.
Åh, det är ju så härligt väder nu....tycker jag.
Men jag var nog ensam om att tyckta det när vi satt där ute i trädgården....de
andra gillade inte blåsten....av olika anledningar.
Så länge det inte är isvindar eller storm så gör det mig inget att det blåser....
det är bara skönt tycker jag.
 
Idag har det varit "lyxigt" med lunch och middag här hemma.
Vi har ätit rester....dels av det jag kockade i lördags och sen kinamaten från igår.
Det är ju så bekvämt att värma maten i micron.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0