Små nattgäster........

Det blev en hemmadag idag.
Det har ju varit sååå kvavt och fuktigt så man har inte velat göra något.
 
Mot kvällningen fick vi nattgäster som vi ska vara barnvakt åt.....Nellie och Molly.
 
 
 
 
Tjejerna var iväg med Hasse och handlade varsin påse lördagsgodis.
Sen plockade vi fram dip, chips, ostbågar och Cola.
Och sen var vi laddade för lördagsmys och filmtajm.
 
 
 
 
Nellie och Molly hade med sig tre filmer, varav den ena var den här, "Dumma mej".
Vi tittade på den....jag och alla kidsen.
Men jag hade inte riktigt ro att titta färdig på filmen.....så jag får väl titta slutet en annan gång.
 
 
 
 
Kusinmyyyyyys!!!!
 
 
 
 
Nellie och Molly hade med sig en stor och tjock uppblåsbar madrass som dom
ska sova på.
Den är så stor så det fanns två alternativ där vi kunde ha den.
Det ena alternativet var Mattias rum....men det skippade vi....för han sitter ju vaken
långt in på natta/morgonen och spelar dator.
 
Det andra alternativet var vardagsrummet.....och där fick det bli.
Gulliga och snälla Johanna ställer upp och sover på soffan och ser till kidsen så
att dom går och lägger sig.....och finns tillhands om det behövs.
 
Otroligt, men sant!
Nellie och Molly är fortfarande vakna....hör jag hit upp.
Men det dröjer nog inte länge förrens dom somnar....tror och hoppas jag.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0