Sorligt och tragiskt.......

Jag har bara variit hemma idag.....och kämpat mot min trötthet.
Men snart blir det sängen för mig och jag hoppas verkligen att jag kan sova inatt.
 
Hasse mår bättre idag, men han är fortfarande inte riktigt kry.
 
Jag påstår fortfarande att det har varit en konstig, märklig och annorlunda
start på semestern.
 
I min närhet har det hänt mycket sorliga och tragiska händelser denna vecka.....som man
självklart blir påverkad av.
Och två händelser idag har påverkat mig mycket.....gjort mig ledsen och låg.
Men det är ju inget emot vad det ska vara för det drabbade och anhöriga.
Jag är verkligen ledsen för deras skull......och tänker på dom.
 
En av händelse var ju brandbilen som åkte ner i ravinen tidigare idag.
Här i DT och Aftonbladet kan du läsa mer om det.
Usch, det är så tragiskt.....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0