Tre tranor.......

På förmiddagen gjorde jag inget speciellt.
Hasse var ut och tvättade och målade delar av huset.
 
Till lunch idag gjorde jag i ordning korvstroganoff och ris, som jag inte har gjort på länge.
Gjorde så pass mycket att vi kunde äta av det till kvällsmat också.
 
Klockan 17.00 hade jag och Johanna tid hos frissan.
Johanna färgade håret och klippte av sig ca 1 dm av längden på håret.
Det blev jättefint!
Själv hade jag bara klippning denna gång.
 
Johanna passade på att övningsköra både till frissan och hem därifrån.
 
Efter vägen, alldeles nära vägen, fick se 3 st tranor.
En hane, en hona och ett barn.
Och typiskt så har man aldrig med sig kameran när man väl får syn på något
djur, på nära håll.
 
Jag och Hasse har tittat ett tag på "Allsång på Skansen", men idag var det
inga bra artister med....ja, förutom Tomas Ledin då.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0