Väckt av mobilen.......

Idag blev jag väckt av mobilen, så jag känner mig lite trött....fick inte
riktigt sova ut....jag har nog behövt någon timmes sömn till.....
 
Än så länge har jag bara varit hemma, så även Hasse och Johanna.
Mattias däremot har varit och plockat svamp med sin pappa.
Dom var ute i några timmar.....och hittade en del kantareller.
 
Idag gjorde jag "Linas" mat.....den där med pasta, bacon och paprika.
Det blev gott...även om det var lite för mycket bacon i den....i mitt tycke och smak.
Men Hasse som älskar bacon tyckte det hade kunnat vara ännu mer bacon i.
 
Hasse blir piggare och piggare för varje dag....även om han känner sig
lite matt än.....och så även Johanna.
Men huvudsaken att det går åt rätt håll!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0