Bara jag och Hasse.......

Ikväll är det bara jag och Hasse som är hemma.
Johanna är ute med kompisar och ska festa runt.
Mattias är hos sin kompis Alfred och han ska även sova över där.

Jag och Hasse ska ha filmtajm.....om Hasse nu hittar någon bra
film att hyra....men det tror jag....för det är länge sen sist som vi har hyrt någon film.

Det märks att det är Drakbåtshelg på gång.
Man hör folk som är ute någonstans....man hör musik....och sen har man
sett en och annan som är lite rund om fötterna.

Mattias läääängtar tills imorgon så att han får åka karuseller på marknaden.
Nu är det bara hålla tummarna att det inte ska regna heeela dagen, så som
dom  har hotat med.
Det vore ju tråkigt för alla som ska paddla....arrangörerna....dom med
marknadsstånd....osv.

Själv har jag inga planer på att besöka varken marknaden eller drakbåten...
men jag kan ju ändra mig....kanske....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0