Besviken på mig själv.......

Igår sov jag i princip bort hela dagen....jag var så trött.
Det är jag idag med.
Jag har mest sovit idag med....och kommer nog att göra
det resten av dagen.

Jag mår för övrigt sämre....med min depression/utbrändhet.
TRÖTT....orkeslös....sämre aptit....nedstämd....osv.

Jag blir så besviken på mig själv att jag ännu en gång
mår sämre....att jag inte har lyssnat mer på min kropp och mig själv....
att jag bara kör på och ignorerar olika tecken på att jag kanske ska
tänka mer på mig själv.....och mitt mående.....att jag hela tiden
tänker på alla dessa jävla måsten.....osv.

Ska försöka få kontakt med läkaren i morgon och höra om han
kan sjukskriva mig helt ett tag.
För som det är nu så orkar jag inte jobba....det känns inte bra
att pressa sig till NÅGOT just nu....suck.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0