Ekorre........

Det blev lite ändrade planer för min del.
 
Hasse hann komma hem innan det var dags att skjutsa Johanna till Borlänge.
Så Hasse ställde upp och skjutsade Johanna....eller ja, Johanna körde
själv till Borlänge....hon övningskörde.
 
Då kunde jag istället besöka mina föräldrar som jag hade planerat.
Mattias var också med.
 
Senare dök Nellie och Molly upp hos mina föräldrar.
Dom skulle sova över där.
 
När Hasse kom hem från Borlänge, kom han också till mina föräldrar.
Då blev det fika....som vi hade väntat med tills Hasse skulle komma.
 
Medans vi satt och fikade, såg vi en ekorre som gick på räcket
på mina föräldrars altan.
Man kan ju undra vart den ekorren har sitt bo, som är i ett villaområde
istället för skogen?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0