Hoppas pulvret fungerar.......

Ännu en dag som jag är trött......så jag har inte gjort så
mycket väsen av mig....än.

Johanna är på körskolan sen tidigt imorse.

Mattias är hemma och är nog lite trötter han med.....för det har inte
varit så mycket aktiviteter för hans del....än.

Hasse har jobbat natt så han sov hela förmiddagen.
När han vaknade till åkte han till Coop Bygg och handlade något pulver
som man ska ha på gräsmattan....som inte ska vara bra för dessa äckliga,
slemmiga, vidriga mördarsniglar.

Vet ej vad det är för pulver, men en av Hasses kompisar har haft
sånt på sin gräsmatta och han tyckte det fungerade som det skulle.
Sniglarna ska tydligen äta av pulvret och då blir dom så dåliga att
dom kryper ner i marken och dör.

Jag hoppas verkligen att pulvret gör det den lovar och att jag ska slippa
se en endaste mördarsnigel till här på våran gård!!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0