På väg åt rått håll????.........

Idag har jag en timmes härlig fotvård att se framemot....senare
på eftermiddagen.

Mattias är i skolan, nästsista dagen.
Imorgon är det skolavslutning.
Få se om jag kan gå på det?
Jag ska ju till läkaren imorgon....på en jourtid....som jag ska ringa om
imorgon bitti.....så just nu har jag ingen aning om när jag ska till läkaren....

Johanna är på körskolan, hon skulle ha en körlektion nu vid 11.30-tiden.
Sen blir det väl en till körlektion.....senare på dagen...och en massa teori.

Hasse sover.
Han har jobbat natt och han ska snart iväg och jobba igen....ett eftermiddagsskift.

Igår var det 2 veckor sen som jag var upp till vårdcentralen och skar upp min böld.
Och än idag kommer det var ur den.....fast det minskar ju hela tiden...men ändå!
Otroligt....tycker jag.
Om jag kommer ihåg ska jag höra med läkaren imorgon om det är "normalt"?

För övrigt mår jag inte så där jättebra än....men det är på väg åt rätt håll....
tror jag???....hoppas jag!!!!!

Det enda positiva med att jag har varit hemma på heltid är att jag har mindre värk
i axlarna....inte alls så som när jag jobbar.
Visst, jag har värk än och får mer värk om jag gör något....men åndå... det
är stor skillnad nu mot för någon vecka sen.
Så jag hoppas verkligen jag har fått ett nytt skrivbord på jobbet, så jag
slipper får mer värk igen när jag ska börja jobba igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0