Peace & Love......

Imorse när jag vaknade var jag trött, men jag lyckades ändå
komma iväg till jobbet.... och jobba mina fyra timmar.
Jag hade fullt upp.
 
Vid 14-tiden åkte Hasse och Johanna till Borlänge.
Johanna ska gå på Peace & Love festivalen.
Sen ska Johanna ta nattbussen hem....som går någon gång vid 02.30-tiden.
 
Så jag gissar på att jag kommer inte att kunna sova så gott inatt....
Som jag har skrivit förut så är det inte att jag inte tror att Johanna kan ta hand
om sig själv......utan det är för alla  "idioterna" som finns lite här och där....och
som hittar på en massa tokigheter.....som många gånger drabbar helt oskyldiga.....
 
Min mamma och pappa har varit förbi här, dom åkte för en liten stund sen.
Det var trevligt att träffas....för det var ett tag sen sist.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0