Trevligt, roligt, mysigt och bra på eftermiddagen........

På eftermiddagen var jag och Mattias till brorsan, Nellie coh Molly.
Där blev det kaffe och prat med brorsan, medans kidsen
sysselsatte sig med att vara ute och stoja och busa.

När det var dags för kvällsmat skulle brorsan och dom till en pizzeria och äta.
Jag och Mattias följde också med och vi hamnade på Lindgården.

Johanna som slutade precis körskolan kom också till Lindgården
och gjorde oss sällskap.

Vi satt på uteserveringen och åt pizza och hade det trevligt och mysigt.

När pizzorna var uppätna gick kidsen till torget och sprang och "härjade"
medans vi vuxna satt kvar på uteserveringen och tittade på allt
som rörde sig omkring oss.

Så min tröttdag blev bra ändå!
Jag har haft det jättetrevlig, mysig, roligt och bra med bror min och våra kids!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0