Lyssna på mig själv och skita i andra......

Dagarna börjar kännas långa när man inte orkar göra något annat än sova/vila.
Och jobbiga för den delen med.....jag VILL ju egentligen göra något annat än sova/vila,
men jag orkar helt enkelt inte....både min kropp och knopp säger ifrån.
Så det är bara att stå ut tills man blir piggare.......

Idag har jag faktiskt inte sovit så mycket....än....även om jag är trött
och inte mår så där jättebra.
Alltid något....om det så är bara för tillfället?
Man kan ju alltid hoppas att det börjar vända nu...sakta men säkert.....

Idag fick jag lite "skäll" av Johanna för att jag inte lyssnar på mig själv
och hamnar i denna situation som jag är nu i.
Jaa-a...hon har ju rätt!
Men vad hjälper det?....när man själv gör på ett helt annat sätt....man bara
biter ihop och kämpar på.....och kämpar på.....och vill mer än vad man
egentligen mäktar med....tydligen.

Nä, det är väl själva faaa-an om jag inte ska lära mig någongång!!!
Lyssna på mig själv och skita i vad andra kan tänkas tro och tycka....för sånna
finns det gott om....tyvärr.
Man ser på deras ögon och minspel att dom tycker att man nog överdriver lite....
eller att man gnäller för mycket....eller att dom helt enkelt inte tror en.

Men så är det väl, att det man själv inte har varit med om det har man svårt
att ta till sig och tro på.....på ett eller annat sätt.

Och sen är det ju tyvärr så att det som inte syns utanpå...ja, det finns inte....eller
är svårare att tro på.
Man ska ha ett brutet ben....eller utmärglad kropp.....för att folk ska tro och
förstå att man inte mår så bra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0