Plastikkirurgi......del I.........

Jag tycker synd om dom som jagar skönhet och ungdom
via plastkirurgin och alla dessa sprutor med "gift".
För enligt mig blir dom inte finare....tvärtom!

Jag tycker det är tragiskt att dom inte kan acceptera att ALLA
åldras och att det är helt normalt.
Dom som åldras naturligt är mycket finare än de som har gjort
något ingrepp för att se yngre ut.....det tycker jag i alla fall.

Jag tycker verkligen INTE att det är snyggt med alla dessa
plastiga, stela och onaturliga ansikten.....som det blir av
för mycket plastikkirurgi och botox hit och dit.
Alla får ju till slut ett och samma ansiktsuttryck...så att säga.

Vad tycker ni?
















































Kommentarer
Postat av: Moi Moi

Men du har bilder på personer som överdrivit det hela mycket! Kolla Angelina Jolie hon är ju "naturligt" vacker, ja nästan? ;)
mvh Moi

Svar: Hej Moi!
Ja, jo....det finns många som är "nästan" naturligt vackra.....men jag ville bara visa de som INTE är vackra....enligt mig....efter plastkirurgi.

jagjaana.blogg.se

2013-11-06 @ 13:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0