Liiite piggare, men ändock trött........

Idag på eftermiddagen, efter det att jag hade duschat, kände jag
mig liiite piggare och fick lust att sitta ute i det fina vädret.
Och jag fick lust att hälsa på brorsan med familj.
Och det trots att jag egentligen var väldigt trött!
Så jag ringde och hörde med Lina om dom var hemma och om dom
ville sitta ute i deras trädgård ett tag.
Det ville dom.

Så jag, Johanna och Mattias var ner dit och vi var där ett bra tag.
Det var uppiggande att få sitta där i solen och med ett trevligt sällskap.
Lina bjöd på kaffe och det smakade gott.

När vi kom hem igen var det dags för kvällsmat.
Jag gjorde det så enkelt som möjligt för mig....jag och Mattias var
ner till Brandten och köpte oss lite skräpmat.
Sen satte vi oss ute vid trädgårdsmöblerna och åt maten.
Det var så skönt och svalt där och vi hade det trevligt och mysigt.

Hasse då???
Ja, han har varit ute och roat sig själv med att åka motorcykel med
några kompisar.....i flera, flera timmar.
Han kom nyss hem.

Det känns skönt att jag har orkat göra något annat än att bara sova/vila idag.
Jag hoppas denna trend håller i sig och att det nu börjar vända för mig...... även
om det inte kommer att ske på en gång.....men att det nu börjar gå
framåt....sakta men säkert......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0