Börjat dagen med Pippi.......

Solen skiner ute och man kan lätt tro att det ska vara fint väder ute.....ja, då
menar jag att det ska vara varmt och behagligt ute.
Men så är det inte!
Det blåser och är kallt ute....brrrr.
För ett tag sen när jag kollade på termometern så visade den på nollan.

Våran lördag har börjat lugnt.....inget ovanligt.
Jag vaknade först i familjen, så jag satt mig och tittade på tv:n i lugn och ro.
Jag tittade på "Pippi Långstrump i Söderhavet".
Jag gillar verkligen Pippifilmerna och jag tröttnar aldrig på dom.

Hur resten av denna dagen blir....ja, det vet jag inte?
Antingen fortsätter den i lugn och slö fart?.....eller så kanske vi
hittar på någonting?.....eller så kanske man ska börja med att
ta tag i allt som har blivit efter i detta hushåll?....(det sist nämnda lockar inte....för
då vet jag vad det blir resten av dagen/kvällen.....en värkande och obrukbar arm).

Ja, vi får väl se?




Kommentarer
Postat av: Johannaaa

Haha ja om du vaknade innan 04.30 så var du först ;)

2012-03-31 @ 16:03:28
Postat av: Jaana

Johannaaa: Hmmmmm....jag var den första att kliva upp ur sängen och förflytta mig till ett annat rum?



Kram!

2012-03-31 @ 19:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0