Fottas MC.......

Jag har varit och jobbat och datorn och programmen
skötte sig exemplariskt idag.

Efter lunch kom Teresa och hälsade på.
Vi hamnade i varsin soffa och sen var "skvallrandet" igång.

När Mattias kom hem från skolan ville han åka upp till Fottas MC i Ludvika.
Han har fått för sig att han ska ha en cross nu och han ville dit ocht titta om det fanns några.
Att titta kostar ju inget, så vi (jag, Teresa och Mattias) åkte till Fottas.
Men vi var bara in och vände.
För crossen som Mattias "vill ha" kostade 22.000:- och då blev Mattias sur och trumpen
och gick ut och ville hem på en gång.
Han hade hoppats på att det skulle finnas en cross för max 4.000:-.

Väl hemma igen satte jag på kaffe och sen fikade jag och Teresa.....och
lite mer "skvaller" han vi också med......




Kommentarer
Postat av: Karina

Blocket?

2012-03-20 @ 17:00:59
Postat av: Karina

Tur att Hasse åker MC, då har ju Mattias hjälp med mekning och råd om han ska titta på en begagnad cross på annons.



Hoppas ni hittar en bra cross! Det ser roligt ut att åka men själv skulle jag aldrig våga... :-)

2012-03-20 @ 17:03:10
Postat av: Jaana

Karina: Jag hoppas INTE att han hittar någon cross!

Jag vill INTE att han ska åka cross!

Jag hoppas på att han ska glömma crossen och att det bara är en tillfällig begär från hans sida :)



Kram!

2012-03-20 @ 19:41:36
Postat av: Karina

Ahaa, fattade inte att det var en "nyck". Hoppas han väljer nåt mer stillsammare då... :-)

2012-03-20 @ 21:24:56
Postat av: Jaana

Karina: Ja, det hoppas jag med! :)



Kram!

2012-03-21 @ 12:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0