Jag är så GLAD!!!!!..........

Åååh, jag är så GLAD!!!

Var in på Facebook för ett litet tag sen.
Jag hade fått en ny vänförfrågan.

När jag tittade efter vem det var ifrån så blev jag så himla glad.
Den var ifrån en av mina kusiner i Finland!

Jag har sökt henne på FB många, många gånger, men nej.
Jag har ju misstänkt att hon är gift och har ett annat efternamn....och så var det.

Men idag hittade hon mig!
Ååååh, va glad jag blev! Och det är jag fortfarande!

Hon är ett år yngre än mig och vi har umgåtts mycket med varandra i våran
barn- och ungdom.....och haft jättekul ihop.
Ja, så mycket det nu går med tanke på avståndet mellan oss....geografiskt.
Vi har även brevväxlat med varandra i många år....ja, så länge vi bodde hemma.
Men sen tappade vi kontakten med varandra.....tyvärr.
Det blev bara så......

Men jag har tänkt på henne många gånger i alla dessa år.
Var finns hon? Hur har hon det?......osv.
Det är närmare 20 år sen som vi sågs sist och hörde något ifrån varandra.

Men idag så! Idag hände det!
Vi fick kontakt med varandra igen!
Och det är jag jätte, jätteglad för!!!
Jaaa-a.....jag är lycklig över det!!!

Så Facebook är bra ibland! =)




Kommentarer
Postat av: Karina



Vad roligt! Ja, till sånt kan FB vara bra.

2012-03-20 @ 13:58:01
URL: http://vovvarochvavar.bloggplatsen.se
Postat av: Jaana

Karina: Japp! :)



Kram!

2012-03-20 @ 16:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0