Måndag igen.......

Måndag och mera plågor......

Jag ser framemot den dagen Företagshälsovården skickar någon ergonom
till jobbet för att titta på min arbetssituation.
Och självklart hoppas jag att den har lösningen till varför jag får
så förbannat ont när jag jobbar.
Jag står snart inte ut med smärtan jag får på jobbet!!!
Den börjar tära på mig riktigt ordentligt!

Idag har det blåst på ordentligt ute....allt löst på backen har yrt upp och blåst sin väg.
Och ibland tog blåsten i så hårt att det tjöt och knakade i hela huset.....usch, då låter det lite otäckt.

Senare på eftermiddagen, mer mot kvällningen, var jag och Hasse
förbi hemma hos brorsan och dom på fika.
Idag var Molly i sitt esse medans Nellie var lugnare av sig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0