Skönt ute på altanen.......

Idag gjorde sista arbetsdagen för denna vecka.
Imorgon har jag ledigt.
Skööööönt!!!!

Efter jobbet satte jag mig ute på våran altan.
Åååh, vad skönt det var där ute.....det var riktigt varmt.
Men vi har inte gjort någon vårstädning där ute än, men det börjar bli dags för det.
Gäller ju att passa på att använda altanen så mycket som möjligt.

Efter jobbet har jag bara varit hemma och inte gjort så mycket väsen av mig.
Det är ju som vanligt......efter en arbetsdag = hemsk värk och obrukbar arm.....
= att jag kan inte göra ett skit här hemma.....SUCK.

Johanna är hemma och är krasslig.
Hon har haft ont i halsen i några dagar och igår hade hon värk i hela kroppen....och
idag har hon huvudvärk.
Hasse klagade också på halsont igår kväll och imorse, men han har då gått iväg
och jobbat ett eftermiddagsskift.

Hasse har fått vårkänslor.
Idag premiärade han med att åka på årets första motorcykeltur.....

Mattias däremot tror att det är sommar.
När han efter skolan hoppade på studsmattan med kompisar, så hade han tagit
av sig sin t-shirt och var helt bar på överkroppen.
Ungar!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0