Ergonomen kom på besök........

Ja, inte vet jag......hur det ska vara med kortison i axlarna?
Kortisonet i min axel har inte gjort någon nytta än....suck.
Läkaren sa att det skulle ta ungefär tre dagar innan man märkte någon skillnad.
Idag är det den fjärde dagen...... och jag har precis lika ont i dag som jag hade före sprutan.
Ja, jag har till och med ondare idag, efter att jag har jobbat.

Idag var ergonomen till jobbet och kollade min arbetssituation.
Hon kom fram till att jag skulle ha ett nytt skrivbord, stol och "stödskiva" framför tangentbordet.
Så som jag satt och jobbade idag var inte bra.....och det var inte
alls konstigt att jag jämt fick så ont i axeln när jag jobbade.....sa hon.
Nu återstår det bara att se hur länge det dröjer innan man får allt det där??
Misstänker att det inte går så fort.......

Efter jobbet har jag sovit i några timmar och jag är fortfarande trött.
Jag har försökt att hålla min värkande och obrukbara arm/axel helt stilla....för att
inte göra värken värre.....och förresten så har jag så jävla ont att jag har svårt att
röra armen överhuvudtaget.

Blir det ingen ändring i min axel måste jag kontakta min läkare igen.
Kanske var det för lite kortison dom sprutade i?.......eller så kanske det måste
sprutas på fler ställen?......eller så funkar det inte på alla??.....ja, jag vet inte?
Vet bara att jag vill bli smärtfri!!!!!!!!

Idag är även Mattias hemma med halsont.
Johanna är fortfarande krasslig och nu har hon även börjat hosta.......

Måtte jag slippa denna flunsan som härjar överallt!!!
"Peppar, peppar ta i trä"!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0