Dåligt med sömn.......

Inatt har jag haft mer värk och sovit sämre än vanligt....eller så har
det väl varit nu i några dagar.
Så imorse när väckarklockan alarmerade kändes det som om
jag bara hade sovit i några minuter.

Gick upp och började med mina vanliga morgonrutiner.
Men jag kände att det skulle inte gå att åka och jobba idag...tyvärr.
Så det var bara att inse fakta och höra av sig till jobbet och tala
om att jag skulle vara hemma idag....och förhoppningsvis orkar jag åka och
jobba imorgon igen?

När Mattias gick iväg till skolan, strax före kl. 08.00, gick jag och la
mig igen för att sova. Men det gick ingen vidare.
Sov dåligt och kände mig ingen piggare när jag vaknade.

Vid lunchtid kom Teresa förbi. Hon hade en längre rast från jobbet
och fördrev tiden med att sitta med mig ute på altanen och prata.

Hasse har jobbat förmiddag och kom hem vid 13-tiden.
Han åt mat och sen åkte han till Ludvika.
Han skulle iväg och köpa några delar till släpkärran.....han håller på att
byta ut något på den?

Johanna sover för tillfället. Hon har också sovit dåligt inatt.
Hon är förkyld....har huvudvärk och jätte täppt i näsan.
Måtte hennes baciller inte smitta av sig till mig....."peppar, peppar...."




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0