En TRÖTT LAN:re..........

På eftermiddagen fick jag besök av Teresa.
Vi satt i varsin soffa i några timmar och pratade och drack kaffe.
Det var trevligt!

Hasse kom hem för ca 1 timme sen och då hade han även
hämtat hem Mattias.
Jösses, vad ungen såg trött ut och helt borta!
Enligt honom själv så hade han inte sovit en enda blund på hela natten!
Men jag lovar att han sover nu!
Han hann inte mer än hem så la han sig i soffan och där somnade
han på en gång.....tacka fan för det!!!

Usch, jag gillar inte att han är vaken så där länge....typ över ett dygn!
Kan aldrig vara bra och nyttigt!

Oftast varje helg vill Mattias LAN:a med någon....antingen här hemma
eller hos kompisen. Och oftast nekar jag honom det....just för att jag tycker
inte om att han bara sitter och tokspelar och är vaken så länge.
Så nu dröjder det ett bra tag igen innan han får LAN:a tillsammans med kompisar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0