Ljust på ena sidan och mörkt på den andra sidan....

Jösses vad det regnar....himlens portar lär ha öppnat sig.
När jag tittar ut på ena sidan av huset är det ljust och himlen är lite molnig.
När jag tittar ut på den andra sidan av huset är himlen alldels mörk....ja, så
där åskmörk....huvva.
Måtte det bara inte bli åska!!!

Till middagen gjorde jag fisk i ugnen och potatis till det.
Mmmm....det var så gott!

Big Brother reprisen är också kollad för idag.

Så nu är det bara att vänta på att man får gå och lägga sig.
Nja...först ev. ska jag hämta Hasse från jobbet.
Och egentligen hade jag och Johanna planerat att vi skulle ha varit
iväg på en kvällspromenad....men som det ser ut nu så vill man ju
inte ut och gå....jag äger ingen regnjacka.
Få se om ett stund om det fortfarande regnar eller????




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0