Min favorit Vobban......



Såg ju inte på livesändningen i går, av Big Brother, men det gjorde Johanna.
Jag var så nyfiken så jag var tvungen att fråga henne om vem det var så
åkte ut igår.....och det var tydligen Vobban.

Neeeeej....han var ju MIN FAVORIT!!!!
Ååååh, vad TRÅKIGT!!!!

Jag tyckte och ansåg att han skulle vinna finalen....för att han verkar vara en
sansad, godhjärtad, omtänksam, rolig och vettig kille.

Suck....nu blir det ju inte lika roligt längre att titta på BB....när ens
favorit har åkt ur spelet.

Själv fattar jag INTE att Hanna J och faktiskt även Camilla har mer
stöd än vad Vobban hade.
Nä, det gör jag inte!

Av dom som är kvar i huset nu blir det nog Lars som blir min "nya favorit"....
tror jag.....känns det som i alla fall.




Kommentarer
Postat av: Karina

När Big Brother precis börjat så trodde jag att Tenny eller Amandus skulle vinna.



Nu har jag ingen aaaaning... :-)

2012-05-15 @ 09:33:06
Postat av: Jaana

Karina: Ja, Amandus är ju kvar, så han har ju fortfarande chans att vinna....



Kram!

2012-05-15 @ 12:17:03
Postat av: Anki

Jag tyckte inte heller om att Vobban åkte ut. Jag ville ha ut Hanna J nu en gång för alla. Men herre Gud vad hon visar tuttarna hela tiden. Det blir ju bara mer och mer. Hon t o m är ju i köksregionen och håller på med pattarna framme. Jag tycker att det är osmakligt och sen är jag så äcklad av hennes fjäsk och daltande med äcklet Rodney så jag håller nästan på och spyr......



Nej, jag velar om vem jag vill ska vinna utav den som är kvar nu. Men en person som växt fram mer för mig av de som nu är kvar är Lars. Han har iallafall varit sig själv hela tiden (som vi vet om) och han har inte retat eller äcklat upp mig mer än sina pruttar då med sin dåliga vegan-mage...hahahahaaa



"Inte bra att bara äta grönt"! :-)



Kramiz

2012-05-16 @ 10:35:04
URL: http://anki.superblog.se
Postat av: Jaana

Anki: Ja, Hanna J gillar att visa upp sig....både rumpa och tuttar :)

Jag tycker också att hon visar upp sig för mycket och vid "fel" tillfällen.

Ja, jag fattar inte att hon gillar Rodney så mycket som hon gör????



Ja, Lars har varit sig själv. Och han är ju så positiv och gör det bästa av situationen. Alltid glad och trevlig.



Kram!

2012-05-16 @ 10:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0