Olika klädda.......

Puuhh....idag har det varit varmt och är väl det fortfarande.

Så idag har jag premiärat med somriga kläder när jag skulle ut..... t-shirt,
capribyxor och sandaler.
Och det var inte kallt att gå klädd så.

Man märker på folk att vi är inne i en övergångsperiod vad det gäller kläder.
Medans jag var mer somrigt klädd....och faktiskt många fler med mig....så
såg man även dom som var mer påklädda.....med igendragna jackor
och toppluvor på sig. Ja, jag såg även dom som hade täckjackor på sig!

Idag på eftermiddagen var jag, Seppo och Mattias på utvecklingssamtal
i skolan.....och efter det var det ett till möte i skolan.

Senare på eftermiddagen var jag och Johanna hem till brorsan och dom.
Vi var så nyfikna på att höra hur Nellie hade haft det när hon var i Göteborg.
Meeeen, Nellie är ju i "kompisåldern"......då kompisar är prio ett....så vi hann
inte se eller byta så många ord med henne.
Men hon sa i alla fall att det hade varit bra....och hon gav mig och Johanna en
varsin chokladkaka.....av sin stora chokladask som hon hade vunnit
på ett chokladhjul på Lisseberg.

Molly var hemma hela tiden och bjöd oss vuxna på många shower av alla dessa
olika slag. Hon är en riktig teaterapa =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0