Om jag hade......

Den här värmen tar knäck på mig.

Nu (sen värmen kom) har jag sovit ännu sämre än vad jag
vanligtvis brukar göra.
Det är så varmt!!!
Vi har fönstret öppet, men det känns knappt.
Jag sover utan något på mig....typ täcke, filt, påslakan... men svettas ändå.
Hasse däremot ligger med täcke på sig och tycker det är skönt.
Tänk så olika det kan vara!!!!

Men skillnade mellan mig och Hasse är; att han tycker om värmen och
lider inte av den.....medans det är tvärtöm för mig.

Hade jag överflöd med pengar så skulle jag köpa en/flera AC som skulle
kyla ner hela kåken så man åtminstonde hade en fristad här hemma i värmen.

Hade jag överflöd med pengar skulle jag köpa en rejäl och stor pool som
man kunde ligga och svalka sig i....hela dagarna om man så kände för det.

Hade jag överflöd med pengar skulle jag köpe en lyxyatch som hade ALLT
så att man kunde bo bekvämt på sjön så länge man ville.

Ja, drömma kan man ju alltid....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0