På soffan.......

Imorse när jag vaknade till väckarklockan kändes det än
värre än vad det gjorde igår morse.

Klev upp ändå och gick ner och satte mig att röka under köksfläkten.,,,
och hade väl tanke på att åka och jobba.
Medans jag satt och rökte insåg jag att jag skulle inte åka och jobba idag.
Det var bara att sjukskriva sig....igen....suck.

Från det att jag klev upp i morse tills kl. 15.30 har jag tillbringat min
vakna och icke vakna tid i soffan och framför tv:n.
Där har jag slumrat till lite då och då.

Jag hade även sällskap....av Johanna som låg i den andra soffan och hon
har mest sovit.....hon är fortfarande dålig (sjuk).

Klockan 16.30 var jag i alla fall till fotvård, även om jag var trött och
helst av allt ville bara vara och vila.
Men när jag väl kom dit så kändes det bra och det var så skönt.

Medans jag var på fotvård hade Hasse gjort varma smörgåsar.
Mmmm....dom var goda!

Hann precis äta färdigt mina smörgåsar när Big Brother började.

Efter BB gick jag upp hit, för första gången idag och började genast med detta inlägg.
Jag har inte ens orkat vara här vid datorn tidigare idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0