Premiärgrillning på den nya grillen......

Idag blir det grillpremiär här hemma!
Eller ja...egentligen är det ju inte det....för Hasse grillade ju tidigare
i våras lite hamburgare.

Men idag ska det grillas kött och det i våran nya grill som Hasse
var iväg och köpte idag.
Mattias och Hasse hjälptes åt att sätta ihop den och nu hjälps dom åt med grillningen.
Mmmm...det ska bli smaskens med grillat!

Tidigare idag var jag och Hasse iväg hem till Anette och Henke.
Där blev det kaffe med dopp.....en massa prat....och många skratt.

Ikväll är det BB-live, men jag orkar nog inte vara vaken och se det.
Jag får titta på reprisen imorgon istället.
Jag hoppas verkligen att Vobban får vara kvar efter kvällens utröstning.
Den som jag tycker ska åka ut är Hanna J.....tror jag......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0