Roliga historier........

Det var ett par som hade gift sig nyligen,och när de kommer hem på bröllopsnatten
blir hustrun tvungen att avslöja en hemlighet för sin man:
- Jag har en sak som jag måste bekänna, säger hon.
-Vaddå?
-Jo, jag är färgblind.
Då säger hennes man:
- Jag har också en sak att bekänna.
Jag kommer inte från Lysekil, jag är från Uganda.



""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""



Farfar? Varför sitter du här på verandan utan några byxor på dig? frågade pojken.
Den gamle mannen tittade sakta upp på honom och svarade:- Förra veckan satt jag här
utan skjorta och då blev jag stel i nacken.
Det här är din farmors påhitt.



""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""



Två präster stod vid vägkanten och höll upp en skylt med orden:
" Slutet är nära! Vänd om innan det är försent!"
- Lägg av, era religiösa idioter, vrålade en bilist då han körde förbi.
När bilisten passerat kurvan hördes tjutet från bromsande däck och en kraftig smäll.
- Du, sa den ene prästen.
Vi kanske skulle ha skrivit:
" Bron är borta" på skylten istället.



""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""



En man kom in på en bar och beställde en dry martini. Han fick den, petade upp oliven som han la
i en liten burk och svepte resten av innehållet.
Detta upprepades tills burken var full.
- Konstig prick det där, sa en gäst till bartendern när mannen hade gått.
- Inte alls, svarade bartendern. Hans fru skickade ut honom för att köpa en burk oliver!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0