Stackars Hasse......

Stackars Hasse som har nattskift denna vecka.
Han hinner inte mer än somna så börjar dom att jobba med vägen här utanför.
Det bullrar och skräner ordentligt emellanåt.

Idag har dom faktiskt börjat med asfaltering....fastän det lät först som om
dom inte skulle göra det i år???

Men från korsningen och en bit förbi våran infart har dom inte asfalterat....än.
Dom kanske tar det sist....så att dom inte hindrar våran infart så mer än nödvändigt?

Snart ska jag duscha och göra iordning mig för att besöka vårdcentralen.
Hmmm...få se om jag lyckas få på ett omslag på mitt sår?....efter det att jag har duschat....
trots att jag inte ser såret alls.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0