Suck.....

Rätt låt vann! Grattis till Loreen och Sverige!

Ännu en solig och varm dag i sikte.
Få se vad och om man hittar på något att göra idag då????

Är visserligen jättetrött....det har blivit så dåligt med nattsömn....mer
än vanligt....i denna värmen.

Sen har jag problem med att mina fötter och händer samlar på sig
enormt med vätska när det är varmt ute....och det börjar direkt på morgonen.
Det spänner, "kokar under huden" och gör ont....och jag får problem
med att använda fötterna och händerna.

Suck....ja, säg vad man snart INTE har problem med!?!

Imorgon ska jag börja jobba 50% igen.
Känns väl så där...... inget jag har längtat eller sett fram emot....men,men.....
det lär väl gå ändå.....
Kanske känns lite bättre när man kommer in i det igen och väl är på plats???
Kanske....kanske inte......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0