Roliga historier........

En blondin stannade till vid en Coca Cola-automat, stoppade i pengar och ut kom en burk med Cola.
Hon sken upp och sprang iväg för att hämta mer växel. Pengar stoppades i och burkar trillade ut.
Då kom det en brunett och undrade om hon kunde komma emellan och få en burk.
Blondinen vände sig om och fräste:
- Håll dig undan, ser du inte att jag vinner!



""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""



Två blondiner stod på parkeringsplatsen och hade låst sig ute från bilen.
De hade en ståltråd som de försökte få upp låset med, och den ena av dem jobbade
energiskt med denna uppgift.
Då hon slutade för en liten stund för att hämta andan, pep den andra:
- Sluta inte! Det börjar snart regna och taket är ju nerfällt.



""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""



En katolsk präst, en vetenskapsmän och en rabbi diskuterar, när börjar livet?
Enligt prästen i befruktningens ögönblick!
Enligt vetenskapsmännen vid födseln.
Ni vet inget om det säger rabbin. Livet börjar när ungarna flyttar hemifrån!



""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""



Tårarna strömmade över den medelålders mannens kinder och hans fru undrade vad som stod på.
- Minns du den där gången din far kom på oss i ladan, snyftade han.
Han sa att om jag inte gifte mig med dig skulle han ordna så att jag fick 20 år på kåken.
Tänk bara, i dag skulle jag ha varit en fri man.



""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""



Två väninnor samtalar:
- För att min man skulle förstå att han skulle ge mig en cykel i födelsedagspresent antydde
jag för honom att jag helst ville vara ute i friska luften och känna pedaler under fötterna.
- Fick du cykeln då?
- Nej, han ställde ut symaskinen på balkongen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0