Vad blir det för dag idag då?........

Förmiddagen har varit lugn......som jag tycker är skönt.
Det är skönt att få starta dagen så lugnt som möjligt när man
är så trött och matt.

Jag har inte bestämt mig ännu för om jag ska ha en "tröttdag"
eller inte.....visserligen är jag jätte trött....men man vet ju aldrig
om man får ork och lust till att göra något???

Ska jag ha en tröttdag så tänker jag inte ens duscha idag, men
om jag inte ska ha en tröttdag så måste jag duscha.
Vilka problem jag har va!?!?! :)

Men så är det, när man är trötter och slut så blir alla små saker
större än vad dom egentligen är.....ja, jobbiga.....så att säga.

Hasse behöver i alla fall inte bekymra sig om vad han ska ha för dag idag.
Han har nyss gått iväg och ska göra ett eftermiddagsskift på verket.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0