Varit på läkarbesök........

Regn, regn och mera regn....suck.
Det enda positiva med det är väl att alla pollenallergiker får
det lite lättare med sina besvär.

På förmiddagen var jag till läkaren.
Fick ingen kortisonspruta....man kunde tydligen inte spruta där jag hade ont...eller något sånt?....
utan läkaren tyckte att sjukgymnasten skulle titta på axeln och komma fram till något?...
och sen ska jag även börja med sjukgymnastik 2 gånger i veckan..... och sen
var det bara att se vad det blev av det....om smärtan blev mindre typ.

Ja, sen fick jag några nya värktabletter som jag ska ta en på morgonen
och en på kvällen. Så det är väl bara att hoppas att dom HJÄLPER!!!!

Läkaren sjukskrev mig helt i två veckor nu och sen efter det blev det
på halvtid igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0